Måndag 24 feb

Goddagens alla glada!
Ny vecka, nya tag. Blev en lång start på denna  vecka,  vilket det i stort sett är varannan måndag iof, men ändå hehe. Var ett lite annorlunda apt. HAde dans workout. Riktigt skoj faktiskt =) Blev även lite annat inspirerande som vanligt. Nu ligger jag hemma framför tvn och kollar på talang. Roligt att det är tillbaka, men synd dock är att juryn inte håller en professionell nivå rakt över. Att en helt kass rappare med en storvuxen, väldigt lättklädd kvinna som står och skakar rumpa går vidare är för mig helt ofattbart, när artisten därefter som jojkar den finaste jojken jag någonsin hört, och som berörde mig nå otroligt, så jag verkligen satt o storgrät i soffan också gick också men stående ovationer.. Men frågan är då hur sjutton de tänker där? Blev faktskt lite förbannad över hur sjutton man tänker i detta program ....men men, humor, ja kanske .. men värt 1 miljon? Njaaaa, är väö talanger man ska utse va ändå!? Jaja, jag kanske är tråkig och inte alls tänker som man ska, men men ..
 
Nej, här får ni iaf lyssna på den finaste jojken någonsin;
 
 

Kommentarer:

1 Mixriz:

https://httpitunescardsinfo.odoo.com/

Do you want be famous on tiktok? Click link above and enjoy fans and followers free! 2021 UPDATED!

tik tok hack 2021,tiktok likes 2021 free,tiktok fans 2021 free,tiktok free followers 2021,tiktok free usa hack 2021,tiktok free likes usa 2021,tiktok free followers 2021 usa,hearts free tiktok
KW:
Mycheats Net Tiktok 2021
Tiktok Views And Likes 2021
Asda Fans Xyz Tik Tok 2021
Free Auto Followers Tik Tok 2021

Source of article:

2. https://www.purchase.edu/live/events/21400-tik-tok-video-competition

Kommentera här: